Αφαιρέστε Εντελώς Την Ζάχαρη Από Την Διατροφή Σας [+Ντοκιμαντέρ]

Για να εμφανιστούν οι υπότιτλοι πατήστε εκεί που γράφει «cc».

Δυστυχώς, στη σύγχρονη διατροφή, η ζάχαρη έχει εξέχουσα θέση σε όλα όσα τρώμε. Δεν βρίσκεται μόνο σε τροφές που είναι προφανές ότι την περιέχουν όπως επιδόρπια, καραμέλες και αναψυκτικά. Κρύβεται και σε πολλά τρόφιμα που νομίζουμε πως είναι υγιεινά όπως, γιαούρτι με φρούτα, συσκευασμένοι χυμοί, ενεργειακά ποτά, δημητριακά, φρυγανιές, ψωμί και σάλτσες ντομάτας. Φυσικά όταν αναφέρομαι στη ζάχαρη, εννοώ την επεξεργασμένη λευκή ή καστανή,στο σιρόπι καλαμποκιού, στο σιρόπι ζαχαροκάλαμου και σε όλα τα γλυκαντικά.

Όλα αυτά χρησιμεύουν για την ενίσχυση της γεύσης και την συντήρηση των επεξεργασμένων τροφών. Όμως εκτός από την γλυκιά τους γεύση, δεν μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη στον οργανισμό μας.

Συμβουλές Για Μείωση Των Πρόσθετων Σακχάρων

  1. Επιλέξτε υδατάνθρακες από φυσικές πηγές όπως προϊόντα ολικής άλεσης, κριθάρι, λαχανικά και μη αμυλούχες τροφές.
  2. Γεμίστε το ψυγείο με υγιεινά σνακ λαχανικών, μπαστούνια τυριού, ελληνικό παραδοσιακό γιαούρτι και άπαχα κρέατα.
  3. Απολαύστε τα φρούτα ολόκληρα και όχι το χυμό τους, γιατί με το στύψιμο αφαιρούνται οι φυτικές ίνες και μένουν μόνο τα σάκχαρα.
  4. Περιορίστε στο ελάχιστο τις συσκευασμένες και επεξεργασμένες τροφές. Να διαβάζετε πάντα ετικέτες για τυχόν κρυφά σάκχαρα.
  5. Ανταλλάξτε τη ζάχαρη με μέλι και ετοιμάστε το αγαπημένο σας γλυκό.

Γνωρίζοντας τη δυσάρεστη αλήθεια για τη ζάχαρη και το πόσο αρνητικά επηρεάζει την υγεία, η πιο συνετή απόφαση είναι να σταματήσουμε την υπερκατανάλωση της. Ακόμα καλύτερα να σταματήσουμε να την αγοράζουμε. Θυμηθείτε, πως η πιο ανθυγιεινή διατροφή είναι αυτή που είναι πλούσια σε ζάχαρη.

Φροντίδα Υγείας Σε Μεγαλύτερες Ηλικίες Και Μερικές Πολύτιμες Συμβουλές

Αφήστε το σχόλιο σας και βοηθήστε με να κάνουμε το evdomadadiatrofis.gr ένα σημείο ανταλλαγής πολύτιμων πληροφοριών σχετικά με την υγεία και την διατροφή.