Φροντίδα Υγείας Σε Μεγαλύτερες Ηλικίες Και Μερικές Πολύτιμες Συμβουλές

Πολλές οικογένειες αγωνίζονται ήδη να αντεπεξέλθουν στα ζητήματα αυτά, καθώς φροντίζουν τους ηλικιωμένους γονείς τους, αυξάνοντας παράλληλα τα δικά τους παιδιά που εξακολουθούν να ζουν στο σπίτι τους.

Σύμφωνα με το YgeiaKaiOmorfia.gr μέσα στα όρια των φυσικών και προσωπικών πόρων τους, αυτές οι οικογένειες πρέπει να αντιμετωπίσουν την αντίληψη ότι είναι καιρός να προσλάβουν έναν πάροχο υγειονομικής περίθαλψης στο σπίτι. Αν είστε σε μια απώλεια ως προς το πού να ξεκινήσετε, παρακάτω είναι μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε τις ανάγκες σας, καθώς και εκείνων των αγαπημένων σας, και να λάβετε αποφάσεις που θα δώσουν σε όλους την ειρήνη του μυαλού.Υγεία

Πρώτα, αποφασίστε αν θέλετε να προσλάβετε έναν φροντιστή από κρατική υπηρεσία ή ιδιωτικό οργανισμό. Συνήθως, μια κρατική υπηρεσία χρηματοδοτείται από το κράτος στο οποίο λειτουργεί και θεωρείται κρατικός υπεργολάβος. Ένα ιδιωτικό πρακτορείο είναι ακριβώς όπως ακούγεται.

Είναι ανεξάρτητη ιδιοκτησία και λειτουργεί και οι πελάτες της ονομάζονται ιδιωτικοί αμειβόμενοι πελάτες.

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για καθένα από αυτά. Ένας φροντιστής από κυβερνητική υπηρεσία υπόκειται σε πρακτικές προσλήψεων που τυποποιούνται. Την ευθύνη και τις διοικητικές διαδικασίες φροντίζει ο οργανισμός.

Οι ιδιωτικές εταιρείες αμοιβής συχνά στελεχώνονται από μια μικρή ομάδα ωριαίων εργαζομένων. Έχουν τα δικά τους πρότυπα λογοδοσίας, όπως και με κάθε ατομική ιδιοκτησία. Η επιλογή που επιλέγετε μπορεί να εξαρτάται από την οικονομική σας κατάσταση. Η ιδιωτική υπηρεσία πληρωμών είναι συνήθως πολύ πιο ακριβή.

Πάρτε εγγράφως πληροφορίες

Αξιολογήστε τις ανάγκες τόσο του οικογενειακού φροντιστή όσο και του ατόμου για τον οποίο θα παρέχεται φροντίδα. Χρησιμοποιήστε ένα φύλλο εργασίας για να δημιουργήσετε μια «σύμβαση για υπηρεσίες”, έτσι ώστε να είναι σαφές ακριβώς τι αναμένεται από τον πάροχο περίθαλψης, αν δεν επιλέξετε λύσεις για αδυνάτισμα όπως το Eco Slim ή άλλα παρόμοια προϊόντα.

Σε γενικές γραμμές, οι φροντιστές παρέχουν τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών (σκεφτείτε το ακρωνύμιο H.E.L.P.):

  1. Υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης,
  2. συναισθηματική φροντίδα,
  3. ανεξάρτητη διαβίωση και
  4. υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας.

Οι υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση ιατρικών διορισμών,
  • φαρμάκων και
  • φυσικής θεραπείας.

Η συναισθηματική φροντίδα αποτελείται από σημαντικές κοινωνικές δραστηριότητες, χόμπι, δημιουργική διέξοδο ή απλή συντροφικότητα. Η ανεξάρτητη διαβίωση μπορεί να απαιτεί από τον θεράποντα να φροντίζει, να ικανοποιεί τις ανάγκες μεταφοράς, να ψωνίζει, να μαγειρεύει, να καθαρίζει και να εκτελεί άλλες οικιακές εργασίες. Οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας μπορούν να περιλαμβάνουν μπάνιο, ντύσιμο και χρήση της τουαλέτας.

Τόσο εσείς όσο και ο γονέας σας πρέπει να συμμετέχετε ενεργά στη διαδικασία πρόσληψης. Ο αγαπημένος σας μπορεί να έχει ισχυρές προτιμήσεις σχετικά με το είδος του προσώπου που επιθυμεί να μισθώσει. Βεβαιωθείτε ότι αυτές οι προτιμήσεις εκφράζονται σαφώς γραπτώς. Για παράδειγμα, ο γονέας σας μπορεί να προτιμά ένα φύλο από το άλλο, πολιτισμικές ομοιότητες, έναν μη καπνιστή κ.ο.κ. Μπορεί επίσης να θέλετε να σημειώσετε ποιο είδος μαγειρικής, ψώνια και ρουτίνες που προτιμάτε.

Αποκτήστε όλες τις πληροφορίες

Οι περισσότεροι οργανισμοί και οι ιδιωτικές εταιρίες αμοιβής διενεργούν ελέγχους ιστορικού για τους εργαζόμενους που τους φροντίζουν ωστόσο, να πάρετε όλες τις πληροφορίες που είναι διαθέσιμες για το πρόσωπο που θα έχει πλήρη πρόσβαση στους αγαπημένους σας και το σπίτι τους. Να είστε τόσο εξειδικευμένοι όσο και για τη φροντίδα των παιδιών.

Ελέγξτε την φορά. Ελέγχοντας τα αγαπημένα σας πρόσωπα, αφήνετε τους παρόχους φροντίδας να γνωρίζουν ότι εποπτεύονται. Ενώ μπορείτε να λατρεύετε τη νεαρή κοπέλα ή τον κύριο που φροντίζει την ηλικιωμένη μητέρα σας, ίσως να μην γνωρίζετε ποιος ή τι εισέρχεται στο σπίτι κατά τη διάρκεια της απουσίας σας.

Αναγνωρίστε τα σημάδια της κακοποίησης

Η απομόνωση από την οικογένεια και τους φίλους είναι ένα από τα πρώτα σημάδια κακοποίησης. Εάν δεν σας επιτρέπεται ελεύθερη πρόσβαση στο μέλος της οικογένειάς σας ή πιστεύετε ότι υπάρχουν δικαιολογίες για την απουσία του γονέα σας ή την έλλειψη διαθεσιμότητας μέσω τηλεφώνου ή προσωπικά, φροντίστε να εξετάσετε προσεκτικά την κατάσταση.

Κλήση για δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας

Γνωρίζετε ποιες επιλογές είναι διαθέσιμες για τις υπηρεσίες τελευταίας στιγμής εάν ο πάροχος φροντίδας δεν είναι διαθέσιμος. Έχουν έτοιμες επιλογές δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας Ακόμη και οι φροντιστές πρέπει να καλέσουν σε άρρωστους μερικές φορές.

Επαναξιολογείτε τακτικά

Καθώς οι απαιτήσεις υγείας και οι προσωπικές προτιμήσεις αλλάζουν, πρέπει και οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Καθορίστε μια προκαθορισμένη ημερομηνία για την περιοδική αναθεώρηση της σύμβασης παροχής προσωπικών υπηρεσιών. Αυτό επιτρέπει τη μέγιστη ευελιξία και θα σας δώσει την αίθουσα αναπνοής που χρειάζεστε για να τροποποιήσετε ή να τροποποιήσετε τη σύμβαση, εάν απαιτούνται αλλαγές.

Τέλος, φροντίστε να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας

Προσλαμβάνετε έναν πάροχο φροντίδας επειδή δεν μπορείτε ή δεν θα αναλάβετε αυτό το τεράστιο έργο. Το άτομο που φροντίζει τις ανάγκες του γονέα σας δίνει το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να δώσει. Είναι ένα ευγενές επάγγελμα, το οποίο απαιτεί συμπόνια και απεριόριστη υπομονή. Βεβαιωθείτε ότι αναγνωρίζετε τις προσπάθειές σας και δείχνετε την εκτίμησή σας για μια καλή δουλειά.

Μια Υγιεινή Διατροφή Για Ομορφιά Σημαίνει Την Αποφυγή Των Μετα-λιπαρών Καθώς Και Των Κορεσμένων Λιπών

Όλοι χρειαζόμαστε λίπος στη διατροφή μας καθημερινά. Ωστόσο, δεν δημιουργούνται όλα τα λίπη ίσα – κάποια είναι υγιή και άλλα όχι τόσο υγιή. Πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν ότι τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λίπη είναι η πιο υγιεινή ποικιλία και ότι πρέπει να αποφεύγονται κορεσμένα λίπη. Αλλά ξέρατε επίσης για τα trans-λίπη;

Υγιεινή διατροφή

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό το ανθυγιεινό λίπος:

Τι είναι τα trans-λίπη;

Αυτά τα λίπη έχουν προστεθεί σε αυτά υδρογόνο προκειμένου να τα καταστήσουν στερεά σε θερμοκρασία δωματίου και να διαρκέσουν περισσότερο. Πολλές συσκευασμένες τροφές, μαργαρίνες και λιπαρά λαχανικά περιέχουν trans λίπος. Εάν διαβάσετε την ετικέτα και δείτε «μερικώς υδρογονωμένο λάδι” μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τρώτε αυτά τα ανθυγιεινά λίπη.

Γιατί είναι κακό;

Το τρανς λίπος έχει εξεταστεί πρόσφατα λόγω των επιβλαβών επιπτώσεών του στην υγεία μας. Αυτά τα λίπη μπορούν να αυξήσουν την LDL σας, ή «κακή” χοληστερόλη, αυξάνοντας τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου. Σε μερικές μελέτες, αυτά τα ανθυγιεινά λίπη έχουν αποδειχθεί ότι επηρεάζουν τη μάθηση και τη συγκέντρωση στα εργαστηριακά ζώα, σε αντίθεση με τα ζώα στα οποία δόθηκαν τρόφιμα που περιέχουν άλλα είδη λίπους.

Το trans λίπος είναι τόσο κακό για σας, αν όχι χειρότερο, από την κορεσμένη ποικιλία και θα πρέπει να αποφεύγεται με κάθε κόστος. Σύμφωνα με την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των Ηνωμένων Πολιτειών (USFDA), από το 2006, όλοι οι κατασκευαστές τροφίμων θα πρέπει να αναγράφουν τα «trans λίπος” στις ετικέτες διατροφής τους.

Πώς μπορώ να τους αποφύγω;

Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε το ανθυγιεινό λίπος είναι να φάτε ολόκληρα, φρέσκα, μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Φρέσκα κρέατα, λαχανικά, φρούτα, ξηροί καρποί και σπόροι είναι οι πιο υγιεινές επιλογές σας. Εάν τα συστατικά σε μια λίστα με «μερική υδρογόνωση”, αποφύγετε την κατανάλωσή τους.

Ευχαριστούμε για την επίσκεψη στο EvdomadaDiatrofis.gr.